Tuesday 17 September 2013

sofea - kembali 1987 (full album)


Kumpulan Sofea pada mulanya diuruskan oleh Syed Yusuf Jamalulail dengan menggunakan nama SYJ yang kekal sehingga mereka merakamkan album Battle Of The Bands (1986). Setelah tidak lagi diuruskan oleh Syed Yusuf Jamalulail, mereka menukar nama kepada Sofea lalu muncul dengan album Kembali (1987).

Pada tahun 1988, Syed Yusuf Jamalulail mengasaskan sebuah kumpulan baru yang juga menggunakan nama SYJ, namun kumpulan itu akhirnya menukar nama kepada Ariwatan dan merakamkan album pada 1989.

Pada tahun 1990, Syed Yusuf Jamalulail sekali lagi mengasaskan sebuah kumpulan baru menggunakan nama SYJ, dan kumpulan terakhir itu telah berjaya merakamkan album dengan menggunakan nama SYJ.

Tracklist


  1. Api
  2. Debu Khayalan.  
  3. Ditinggal Kesorangan.  
  4. Garisan Dipersimpangan.  
  5. Hujan.  
  6. Kawasan Larangan.  
  7. Kehancuran
  8. Kembali.  
  9. Mata Sepet.
  10. Orang Timur.  



Download
Hugefiles

0 comments:

Attention

Miracin.pw DOES NOT host any videos on our web page. All videos found on our site are found freely available around the web. We make no guarantees or promises in our service and take no liability for our users actions. We are not affiliated nor claim to be affiliated with any of the owners of videos/streams played on our site. All content is copyright of their respective owners . thank you

Post a Comment